beznadruku.pl

Regulamin wysyłki produktów bez nadruków.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, WYSYŁKA

  • Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. Oczywiście przesyłki wysyłamy najszybciej jak tylko jest to możliwe. Informujemy o ewentualnym opóźnieniu.
  • Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem:
    • Firmy kurierskiej Inpost, DPD (czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych po dniu nadania).
    • InPost paczkomaty (czas doręczenia wynosi 1-2 dni roboczych po dniu nadania).
  • Kilka zamówionych produktów wysyłamy w jednej paczce.
  • Ceny przesyłek podane są w cenniku dostaw.
  • Natychmiastowa wpłata oraz wybór kuriera nie oznacza, natychmiastowej realizacji zamówienia.
  • Przy odbiorze towaru należy sprawdzić stan przesyłki. Jeżeli paczka nosi ślady uszkodzenia należy odmówić przyjęcia i w obecności osoby doręczającej sporządzić protokół szkody.
  • Wszelkie koszty związane z nieodebraniem przesyłki leżą są po stronie Kupującego.
  • Po potwierdzeniu mailowym istnieje możliwość odbioru osobistego (bez dodatkowych opłat).

WYMIANA, ZWROT, REKLAMACJA

  • Jeżeli dostarczony towar był zgodny ze złożonym zamówieniem, ale pomimo tego chcą Państwo z niego zrezygnować bądź wymienić (np. na inny rozmiar, kolor, etc.), istnieje możliwość zwrotu w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru, na własny koszt (pod warunkiem, że nie nosi śladów użytkowania).
  • Jeżeli dostarczony towar nie był zgodny ze złożonym zamówieniem gwarantujemy jego wymianę na właściwy (pod warunkiem, że nie nosi śladów użytkowania).
  • Prosimy zawsze mailowo uprzedzić nas o wymianie, zwrocie lub reklamacji (biuro@beznadruku.pl).
  • W celu ułatwienia realizacji odstąpienia od umowy zalecane jest skorzystanie z Formularza zwrotu towaru bez podania przyczyny.
  • Podstawą wymiany, zwrotu lub reklamacji jest oryginał paragonu lub faktura.
  • Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący lub Sprzedawca jeśli wina leży po stronie Sprzedającego.
  • Jeśli ponowny koszt wysyłki ponosi Kupujący (wg cennika podanego w naszym sklepie) wpłatę prosimy dokonać na nasz rachunek bankowy, w tytule podając imię, nazwisko i numer zamówienia. PROSIMY NIE WKŁADAĆ PIENIĘDZY DO KOPERTY!
  • W przesyłce muszą się znaleźć: zwracane, reklamowane lub wymieniane produkty, nazwisko i imię, adres ponownej wysyłki, numer telefonu, sposób wysyłki (paczkomat/kurier), opis sprawy, oryginał paragonu lub faktury.
  • Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni, ale oczywiście załatwiamy sprawę, tak szybko jak tylko jest to możliwe.
  • W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania do nas reklamowanego towaru zostaną niezwłocznie zwrócone na wskazane konto.
  • W przypadku nieuznania reklamacji koszty przesyłki oraz koszty związane z ponownym odesłaniem towaru pozostają po stronie Kupującego (wg cennika w naszym sklepie).
  • Brak dokładnych danych może spowodować opóźnienie wysyłki.
  • W przypadku braku dostępności towaru na wymianę zastrzegamy sobie możliwość zwrotu pieniędzy.
  • Zwroty prosimy kierować na adres:
    • BUSTWEAR Magdalena Gaworska, ul. Bartosza Głowackiego 25A
      85-614 Bydgoszcz. tel. 609 245 045

Zajmujemy się dystrybucją odzieży, firmy Fruit of the Loom.

Cały nasz asortyment jest w pełni oryginalny i pochodzi od producenta, dlatego kupując u nas masz gwarancję najniższej ceny i wysokiej jakości!

100% gwarancja dostawy

kurier DPD, InPost, paczkomaty
maseczki ochronne. koronawirus, covid 19